Projektový manažment
v Odoo
Najväčším ocenením správneho projektového riadenia
je spokojnosť klienta. Odoo Projektové riadenie prináša
prehľadné, centralizované a interaktívne
riešenie, s ktorým si ustrážite každý projekt.
Nástroje pre riadenie projektov v Odoo
Projekty
Prehľadný nástroj na evidenciu projektov, prehľad o štádiu projektu, prebiehajúcich aktivitách a centralizácia komunikácie s klientom.
Plánovanie pracovných zmien
Slúži na plánovanie a evidenciu pracovných zmien zamestnancov. Ľahko viete následne určiť potrebné zdroje na realizáciu projektov.
Projekty
Projektový manažment
v Odoo je zrozumiteľný na prvý pohľad.
Zobrazenie štádia projektu
priamo z hlavnej stránky
Už nie je nutné projekt pri každom náhľade rozkliknúť
a editovať. Zmenu štádia projektu aj ukončenie úlohy viete urobiť z hlavnej stránky jednoduchým presunutím medzi stĺpcami označujúcimi stav.
Plánovanie pracovných zmien
Prehľadný spôsob pracovnej prítomnosti vašich zamestnancov s cieľom vytvoriť dostatok kapacity na zvládnutie pracovných úloh.
Plánovanie kapacít už nebude problém
Majte pod kontrolou pracovné zmeny vašich zamestnancov. Jednoducho podľa nich dokážete určiť, aké
kapacity máte k dispozícii a ktoré projekty dokážete zrealizovať.
Prehľadné usporiadanie podľa
stavu plnenia úloh
Nestrácajte čas nad tým, aké úlohy už boli vykonané a ktoré
ešte čakajú na spracovanie. V prehľadnom zozname vidíte, v akom stave sa úloha nachádza.
Výkaz práce
Zaevidovať odpracované hodiny na projektoch bola vždy zdĺhavá práca.
S Odoo Výkazom práce je to jednoduché.
Máte možnosť výkaz zaevidovať z počítača, alebo priamo v teréne
cez mobilnú aplikáciu.
Prehľad aktuálnych projektov
Všetky potrebné aktivity a projekty budete mať dostupné priamo cez aplikáciu.
Spustenie výkazu na jedno kliknutie
S Odoo jednoducho spustite meranie času a začnite pracovať. Nechajte softvér vytvoriť výkaz práce za vás.
Dostupný priamo cez aplikáciu alebo web
Najnovšia verzia Odoo ponúka možnosť spustiť meranie času priamo z pracovného rozvrhu. Rozšírenie na meranie času je dostupné aj cez prehliadač Google Chrome.
Aplikácia pre mobilné zariadenia
Už netreba vyťahovať notebook, alebo si písať pracovný výkaz ručne. Aplikácia na vykazovanie práce je v Odoo dostupná zadarmo ku každej Enterprise edícii.
Plán dňa pod kontrolou
Po pár sekundách ihneď viete, aké úlohy vás dnes čakajú a prehľadne viete vykázať, na čom ste strávili váš čas.
Každá minúta sa počíta
Váš čas je veľmi cenný. Povedzte, ako ste ho strávili a posuňte sa na ďalšiu úlohu. Nestrácajte na výkazoch viac času, než na samotnom výkone.
Prehľad vykázaného času
Zrozumiteľné výstupy z vykázaného času vedia jednoducho určiť náročnosť projektu, veľkosť fakturácie, ako aj optimalizačné zmeny.
Helpdesk
Poskytovanie podpory prostredníctvom modulu Helpdesk a jeho spracovanie priamo
cez zákaznícky portál hravo zvládnete.
Vašim zákazníkom tak poskytnete jedinečnú starostlivosť.
Podpora pre vašich zákazníkov cez zákaznícky portál
Buďte dostupný pre vašich zákazníkov online bez komplikácií.
Definujte si vlastné pravidlá podpory
Odoo podporuje možnosť nastavenia individuálnych servisných zmlúv SLA a levelov podpory podľa vašich potrieb.
FAQ rýchlo a jednoducho
Vytvorte si databázu často kladených otázok. Zvýšite spokojnosť vašich zákazníkov aj produktivitu.
Pozrite sa aj na ďalšie moduly systému Odoo
Chcete vedieť viac o ERP systéme Odoo?
Radi vám poradíme s výberom a pripravíme ponuku na mieru
konkrétne pre váš biznis.